Maze-bookeja piti kokeilla kun ohje käsiin sattui..mitäpä sitä ei ihminen kokeilisi..Ensimmäisen sai meidän nuorimmainen, vaaleanpunainen meni kummitytölle rippionnitteluna. Kiva perinteisen kortin korvike!


sunnuntai, 1. heinäkuu 2007
Maze-bookeja piti kokeilla kun ohje käsiin sattui..mitäpä sitä ei ihminen kokeilisi..Ensimmäisen sai meidän nuorimmainen, vaaleanpunainen meni kummitytölle rippionnitteluna. Kiva perinteisen kortin korvike!


Kommentit